TomTom Sports lanceert multimedia-advertentiecampagne ‘Get Going’ voor wearables

25-10-2016 - Amsterdam

TomTom Sports lanceert multimedia-advertentiecampagne ‘Get Going’ voor wearables

Amsterdam, 25 oktober 2016TomTom (TOM2) start vandaag met ‘Get Going’, een grote advertentiecampagne ter ondersteuning van zijn sport-wearables. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met het Amsterdamse bureau Pool Worldwide en is wereldwijd zichtbaar op tv, in bioscopen, magazines, online en op out-of-home reclame.

 

“Sinds 2011 maken we sportproducten die, door het wegnemen van barrières en het vieren van prestaties, mensen inspireren actiever te zijn”, zegt Corinne Vigreux, medeoprichter en directeur van TomTom Consumer. “We waren de eerste die een hartslagmeter en een muziekspeler in een GPS-horloge verwerkten, zodat sporters hun zware smartphone thuis konden laten. We hebben recent de eerste fitnesstracker gelanceerd die lichaamssamenstelling meet en sporters vertelt of hun activiteiten effect hebben. We zijn ontzettend trots om met deze ‘Get Going’-campagne TomTom Sports nog beter op de kaart te zetten.”

 

“Deze campagne is een mijlpaal voor ons merk”, voegt Patrick Stal, VP marketing voor TomTom Sports, toe. “Het laat zien dat TomTom Sports de wensen vervult van alle sporters, ongeacht of ze net beginnen of trainen voor een marathon. We claimen hierbij onze plek in de sportwereld. TomTom Sports is er niet om te schreeuwen dat je iets onmogelijks moet bereiken, laat andere sportmerken dat maar doen. Wij helpen waar mensen het echt nodig hebben: aan het begin, waar excuses bedacht worden. Wij willen het merk zijn dat mensen inspireert ‘to get going’, en die eerste stap te zetten, hoe klein of groot die ook is.”

 

Voor meer informatie, kijk op getgoing.tomtom.com. De volledige tv-commercial is hier te bekijken.

 

– EINDE –

 

Noten voor de redactie

 

Credits tv-commercial

Eindverantwoordelijkheid TomTom: Patrick Stal, Kelly McConville

Concept: Pool Worldwide

Creatieve strategie: Pool Worldwide

Account: Pool Worldwide

Producent: Sio van Bochove

Productie: Pool Worldwide

Regie: Paul Meijer

Producer: Sio van Bochove

Montage: Robert van Ees

Postproductie: The Ambassadors

Sound studio: The Ambassadors

 

Over TomTom Sports

TomTom Sport heeft als missie om je te helpen actief te worden. Sinds 2011 maken we sport- en fitness-producten die het makkelijker maken te beginnen met meer bewegen. Dit doen we door te focussen op innovatie: de TomTom Cardio was het eerste GPS-sporthorloge met ingebouwde hartslagmeter. Dankzij de TomTom Spark met ingebouwde muziekspeler kun je je smartphone voortaan thuis laten. Recent lanceerden we de TomTom Touch, de eerste fitnesstracker die je lichaamssamenstelling kan meten: technologie die tot voor kort alleen voor professionele atleten beschikbaar was. Het volledige aanbod van TomTom Sports vind je hier.

 

Over TomTom

Bij TomTom (TOM2) hebben we het tot onze missie verheven om technologie zo makkelijk te maken, dat iedereen meer kan bereiken.

 

We hebben het navigatiesysteem versimpeld en zo miljoenen mensen geholpen hun bestemming te vinden. We zijn tot op de dag van vandaag bezig met het vergemakkelijken van het complexe, zodat technologie voor iedereen toegankelijk wordt. Ons bedrijf bestaat uit vier klantgerichte business units: Consumer, Telematics, Automotive en Licensing.

 

We maken makkelijk te gebruiken navigatiesystemen, sporthorloges en action camera’s voor consumenten. Met de fleetmanagement-oplossingen van Telematics helpen we ondernemingen met een wagenpark hun resultaten te optimaliseren. We hebben een toonaangevend realtime wegenkaartenplatform voor innovatieve locatiegebonden diensten en met de auto-industrie realiseren de zelfsturende auto.

 

Ons hoofdkantoor is sinds onze oprichting in 1991 gevestigd in Amsterdam. We hebben 4.600 medewerkers en we verkopen onze producten wereldwijd.

 

Meer informatie

Robin van Essel

Havana Orange

rel@havanaorange.nl

+31 (0) 6 3803 9218

Bekijk andere publicaties