Vinger aan de pols
Vinger aan de pols
17 september 2018 door: Havana Orange
Terwijl sport (lees: fysieke inspanning) slechts bij sommige werknemers van Havana Orange hoog op de agenda staat, de derde helft niet meegeteld, weten wij PR-technisch de weg in de sportminded media wel degelijk. Na werk voor klanten als TomTom, Koga en Odlo, vonden dit keer de sportieve Finse techneuten van Polar ons op de moeilijk bereikbare Linker Rottekade.
We begeleidden in een grijs verleden al eens de introductie van de sporthorloges van TomTom en iets recenter mochten we ook het fraaie sportswearmerk Odlo aan ons klantenbestand toevoegen. Kolfje naar ons hand dus, toen Polar ons vroeg om de introductie van de opvolgers van het immens populaire M800-sporthorloge van de nodige publicitaire franje te voorzien. De Vantage M en V richten zich respectievelijk op behoorlijk fanatieke en absurd fanatieke sporters en zitten rammetjevol technologie die de gebruiker inzicht biedt in zijn sportieve prestaties. Aan ons dus de schone taak om de komende maanden te zorgen dat Nederland de zomerkilo’s eraf gaat trainen met zo’n fraai ding om zijn, danwel haar pols.