Veel media-aandacht voor Koninklijke doop
Havana Orange verzorgde de PR rond de doop van nieuwe Sea Rangers-schip
Alle hens aan dek! Deze uitdrukking werd realiteit voor het team van Havana Orange toen we werden gevraagd om de doop van het schip Janet Taylor van de Sea Ranger Service te ondersteunen. Deze doop werd namelijk gedaan door niemand minder dan Hare Majesteit Koningin Máxima. Op één collega na kwam het hele team op post om ervoor te zorgen dat alle geïnteresseerde media naar huis gingen met het juiste verhaal én een goede foto!
Achter de schermen begon de samenwerking met Sea Ranger Service al een aantal weken voor deze bijzondere doop. De organisatie had namelijk ook de wens om een mooie video te laten produceren die het verhaal van de Sea Rangers in twee minuten vertelt. Samen met onze vaste cameraman maakten we deze korte film die tijdens de doop vertoond werd. Daarna gingen we aan de slag met het persbericht over de Sea Ranger Service en het informeren van de media. Om de toestroom van alle journalisten op de dag zelf in goede banen te leiden, hadden we overleg met de Rijksvoorlichtingsdienst en de regisseur van het bezoek van Hare Majesteit de Koningin.
Twintig journalisten -zowel van de schrijvende pers als video- en fotografen- waren aanwezig toen Koningin Máxima de fles tegen de boeg van de SRS Janet Taylor zwaaide. Alle landelijke media, zowel on- als offline, brachten verslag uit van de doop. Een mooie dag, ook voor ons eigen team!

‘One hell of a job’
De lancering van het Maritiem Masterplan
Havana Orange ondersteunt Laurenskerk met PR rond renovatie orgel