‘Sweet Sixteen’
Havana Orange viert 16 jaar verhalen die blijven hangen
Op donderdag 16 oktober stonden we even stil bij 16 jaar Havana Orange. Nou ja, stil… zo stil als een communicatie- en PR-bureau kan zijn. We vierden onze Sweet Sixteen in de Stadhavenbrouwerij in Rotterdam, want natuurlijk proostten we op onszelf in onze eigen stad, met de Maas in de buurt.
Zo’n 130 relaties, vrienden en familieleden verzamelden zich om te vieren, bij te praten en herinneringen op te halen: van persberichten die door alle media werden opgepakt tot woordvoering voor diverse politici, van magazines voor een grote diversiteit aan organisaties tot ondersteuning bij evenementen, tentoonstellingen en introducties.
Bij een goede verjaardag horen ook goede verhalen. Daarom hadden we twee topsprekers te gast: Michiel Muller, CEO van Picnic, nam de zaal mee in het verhaal over hoe één creatieve PR-stunt de ‘supermarkt zonder winkels’ in één klap op de kaart zette. Marc Adriani, hoofdredacteur van BNR Nieuwsradio, gaf zijn scherpe blik op de toekomst van PR en nieuws. Spoiler: het blijft draaien om geloofwaardigheid, lef en relevantie.
In plaats van cadeautjes vroegen we onze gasten om iets veel mooiers dan een lekkere fles wijn: een donatie aan stichting Matchis die zich inzet voor stamceldonatie. Wij hebben hen de afgelopen twee jaar ondersteund met PR tijdens de Week van de Stamceldonor en gaven hen nu ook een cadeautje voor onze verjaardag. Maar liefst 2.131 euro werd overgemaakt door onze gasten. We mogen terugkijken op een avond vol ontmoetingen, inspiratie, verhalen en veel vrolijke gezichten!
Gelukkig hebben we de foto’s nog! Gemaakt door: Niek Hage





















10 jaar Teufel: goed klinken, goed eruitzien, goed doen
Havana Orange ondersteunt Fonds Gehandicaptensport
Stamceldonatie in de spotlights