Skip to content
left arrow Terug naar overzicht

Communicatie boven en onder de waterlijn

Havana Orange helpt Damen Naval in de race naar nieuwe onderzeeboten voor de Koninklijke Marine

Klantcases
Woordvoering & mediatraining
Maritiem & mobiliteit
Damen Shipyards Group

Al sinds 2015 is Damen Naval samen met het Zweedse Saab Kockums in de race om de nieuwe onderzeeboten voor de Koninklijke Marine te mogen bouwen. Een lange race waarbij ook buitenlandse concurrenten hun onderzeeboten hier proberen te slijten.

 

Hun PR en PA-campagnes gaan vaak ten nadele van het beeld over bedrijven in de Nederlandse marinebouw. Want hoewel het lang geleden is dat de laatste onderzeeboten hier zijn gebouwd, is wel degelijk veel onderzeebootkennis en -kunde in Nederland aanwezig. Zweden is bereid die kennis te versterken en samen met de Nederlandse industrie de beste onderzeeboot te bouwen voor onze marinemannen en -vrouwen. Wij zijn ervan overtuigd dat dit ook de beste keuze is. Havana Orange zet zich daarom al acht jaar in om dit verhaal duidelijk over de bühne te krijgen. Onder en boven de waterlijn, zoals het een ware zeeslag betaamt…

Achter de schermen bij de Wereldhavendagen

Woordvoering & mediatraining
Blogposts
Maritiem & mobiliteit
Stichting Wereldhavendagen

De lancering van het Maritiem Masterplan

PR & mediarelaties
Klantcases
Maritiem & mobiliteit
Nederland Maritiem Land

Kunstmatige intelligentie (AI) in het militaire domein

Contentcreatie & tekst
Klantcases
Maritiem & mobiliteit