It’s a wrap: BNL #2 op de deurmat!
Na de bouwvak buigen Koninklijke Bouwend Nederland en Havana Orange zich over de derde editie van 2023
De bouwopgave, de energietransitie en de blijvende vraag naar goed geschoold en kwalitatief sterk personeel: het is zomaar een handvol onderwerpen waar Bouwend Nederland (de brancheorganisatie van de Nederlandse bouw- en infrasector) dagelijks mee te maken heeft. Om haar duizenden leden bij te praten over de belangrijke ontwikkelingen in deze uitdagende sector verschijnt ieder kwartaal het ledenmagazine BNL.
Havana Orange verzorgt hiervoor de totale coördinatie: niet alleen de content, maar ook de fotografie en uiteindelijk de vorm zijn bepalende factoren voor een goed (gelezen) magazine. Samen met BNL’s afdeling Communicatie worden de tientallen onderwerpen bepaald, waarna wij aan de slag gaan om deze bij verschillende redacteuren (en fotografen) uit te zetten. Het is dan altijd weer een mooi moment als de vormgever het document naar de drukker heeft gestuurd.
Een speciaal tintje had deze ‘BNL’ zeker, toen de brancheverenging HKH Máxima in juni op een bouwlocatie mocht rondleiden.
Dit leverde een mooie cover op (al zeggen we het zelf… 🙂
Conscious Aerospace betreedt de markt van vliegen op waterstof
Kopij, coördinatie én publicatie: relatiemagazine Bouwend Nederland
Nieuw, nieuw, nieuw NVM-magazine