Ministerie van Grootstedelijke Zaken
Havana Orange helpt De Dépendance met strategische marketing en communicatie
De Dépendance is al ruim een decennium lang hét ‘nomadische’ debatplatform van Rotterdam. Het uitgangspunt is dat onze stad intrinsiek verbonden is met internationale trends – van vraagstukken rond stedelijke ontwikkeling en kapitaalstromen, tot technologische ontwikkeling en klimaat. Ongeveer eens per maand nodigt het platform een gerenommeerde (al dan niet internationale) spreker uit om op wisselende plaatsen in de stad allerlei slimme dingen te vertellen aan een groeiend en divers publiek.
Havana Orange is ook op en top Rotterdams én kan als geen ander uit de voeten met diverse, diepgaande inhoud. Daarom helpen wij De Dépendance al een aantal jaar met allerhande strategische marketing en communicatie. Een greep uit de werkzaamheden: het uitbouwen van het publiek voor e-mailnieuwsbrieven, opzetten van een social media-strategie, contentproductie, PR, advies over visuele vormgeving en aangaan van (media-)partnerships en planvorming voor de subsidieaanvraag.
We kunnen met trots zeggen dat er afgelopen jaren in zijn geslaagd om het publiek van De Dépendance – opvallend jong voor een ‘debatpodium’ en zeer internationaal georiënteerd – aan het platform te binden, met een zeer hoge return rate van 75%.
Hoe dat eruit ziet? Bekijk hieronder de video van onze talk met de Britse journaliste Rosie Collington, over ‘de grote leugen’ van consultancyfirma’s, die werd georganiseerd samen met de Erasmus Universiteit.
Havana Orange, voor al uw externe en interim-klussen
Op zoek naar kandidaten voor de opleiding NVM Agrarisch en Landelijk-makelaar
‘One hell of a job’