RUNEXPECTED in de schijnwerpers
Havana Orange ondersteunt strijd tegen neurofibromatose met impactvolle PR
Tijdens RUNEXPECTED, de onverwachte run door Rotterdam waarvoor geld bij elkaar wordt gelopen voor onderzoek naar neurofibromatose (NF) zet iedereen letterlijk en figuurlijk zijn/haar beste beentje voor. Familie, buren, vrienden en (verre) kennissen: ze kunnen zich allemaal inschrijven voor deze run (van 5 of 10 km) die op 25 mei aanstaande in hartje Rotterdam plaatsvindt.
Maar hoe geef je een slinger aan deze vierde editie die voor de tweede keer in Rotterdam wordt gehouden? Het antwoord daarvoor kan onder meer liggen in het benaderen van de lokale, regionale en zelfs landelijke media! Samen met initiator Hubert van Wensen hebben we (net als in 2024) een plan van aanpak geschreven waar zowel het ambassadeurschap, BN’ers, free & paid publicist bij elkaar komen.
We hebben nog ruim een maand te gaan, maar om mensen alvast warm te krijgen en hen in de gelegenheid te krijgen om zelf aan de run mee te doen, heeft De Ster (uit Kralingen) alvast een 1/1 pagina gepubliceerd. Havana Orange hoopt natuurlijk dat andere media het voorbeeld van De Ster volgen! En of we het Jeugdjournaal halen met deze loop? Dat zou fantastisch zijn, maar deze redactie kunnen we pas een week voor aanvang van RUNEXPECTED (wederom) benaderen.
We zijn blij om op deze PR-wijze Hubert en zijn team op weg te helpen met het nog bekender maken van deze loop voor dit mooie doel.

10 jaar Teufel: goed klinken, goed eruitzien, goed doen
Havana Orange sponsort podcast ‘Weggegumd’
Ministerie van Grootstedelijke Zaken